گالری تصاویر ناب
ژورنال لباس مجلسی ترکی , تصاویر‌خنده‌دار , جدیدترین مدل لباس تونیک مجلسی , پیامهای تیکه دار به عروس , FBIمخفف چیست , عکس های علی کریمی , مدل ماشین , استیو جابز , عکس های کیک تولد دخترانه , عکس مدل مو مردانه
نوشته شده در تاريخ 2018-04-06 توسط dayarayan |

 

 

تاثیر خواب بر حافظه

 

خوابیدن زیاد در طول روز و افزایش بیداری شبانه موجب تضعیف حافظه می شود.

 

 

بدخوابی، كم خوابی، عدم استراحت به موقع، خستگی مفرط توأم با عدم تحرك لازم در طول روز از عوامل كاهش دهنده تمركز و یادگیری است.

 

 

افراط در افزایش زمان بیداری، خواب طولانی مدت در طول روز حافظه را تضعیف، بدن را شل می كند.

 

 

مصرف زیاد مواد غذایی حاوی چربی های اشباع شده و اسیدهای چرب ترانس بالا مانند انواع شیرینی، كلوچه، بیسكویت، سوسیس و كالباس، مواد غذایی فرآوری شده كه حاوی مواد نگهدارنده و طعم دهنده و رنگ های مصنوعی است نیز موجب كاهش تمركز و یادگیری می شود.

 

 

نوشیدن قهوه موجب بی خوابی های مداوم شب ها و به هم زدن ریتم شبانه روزی ساعت بیولوژیكی بدن می شود. همچنین نوشیدنی های حاوی كافئین در طول مدت شبانه روز موجب افزایش اضطراب و استرس می شود.

 

 

قهوه حاوی آدنوزین است و نوشیدن یك یا ۲ فنجان آن موجب تحریك پذیری مغز و جلوگیری از ركود سلول های مغز می شود ولی افراط در مصرف قهوه می تواند قدرت ذهنی را مختل كند...../تحلیل:fars.com

رپورتاژ
انتخاب جراح بینی - بهترین جراح بینی
شناخت کلی از محصولات فلزی و انواع آن
جشن عروسی
همه چیز درباره جراحی زیبایی بینی
جراحی زیبایی سینه و پروتز
دوربین مداربسته دیجی همکار
آیا گنج یاب ها شبیه فلزیاب و طلایاب هستند؟ - شرکت فلزیاب تیوا
جدیدترین تجهیزات تالار
دوربین مداربسته
چاپ کتاب در یک ماه با هزینه زیر یک میلیون تومان
پاسخ به 7 سوال رایج در مورد عصب کشی دندان
پذیرش مقاله در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس
طرز تهیه روغن خراطین
معرفی دینگ و ذکر تفاوت‌ها
تاریخچه تغییر سرمربی در تیم استقلال تهران
زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟
انجام پایان نامه مدیریت
نمایندگی برندها در ایران
روش انتخاب اسباب بازی مناسب کودکان
سامانه جامع مشاغل شهرری

لینک های مفید
آموزش مجازی | تور مسافرتی | خودرو | تور استانبول |

قدرت گرفته از : پانا بلاگ

.::.